«بهرور اکرمی» روز دوشنبه در نشست با مشاوران امور بانوان فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی، افزود: بانوان از نظر اثربخشی در مدیریت و امور تربیتی خانواده و فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی جایگاه خاص دارند و دستگاه‌های اجتماعی باید با برنامه‌های عملیاتی هدفمند و اموزش‌های موثر به تقویت این جایگاه کمک کنند.

وی گستره اجرای برنامه‌ را از دیگر اولویت‌ها در تهیه برنامه دستگاه‌های اجرایی دانست و ادامه داد: با توجه به محدودیت‌ مالی و زمانی باید تهیه برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که بتواند شمار بیشتری از بانوان را پوشش داده و مزایا و مهارت‌های متنوعی را شامل شود.

اکرمی، مسئله‌محوری را از دیگر ضروریت‌های تهیه برنامه عنوان کرد و افزود: شیوع ویروس کرونا در جامعه  نشان داد که مهارت های چندبعدی در مقابله با مشکل چقدر اهمیت دارد و این مهم باید در برنامه‌ها مدنظر باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر نحوه فعالیت‌های اجتماعی با شیوع ویروس کرونا  نیاز است تا راهبردها در این خصوص در آموزش‌ها گنجانده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: برجسته‌سازی عنصر خلاقیت برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر برنامه‌ها در جامعه امسال باید در دستور کار نهادها قرار بگیرد و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا انجام خلاقیت زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم کنند.

اکرمی ادامه داد: به‌منظور رویارویی با مشکلات جدید در جامعه نیاز است سطح آگاهی و تفکر تقویت شود و این مهم با آموزش هدفمند میسر می‌شود.

از یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت استان مرکزی ۶۹۸ هزار و ۳۶۸ نفر معادل ۴۹ و چهار دهم درصد زن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.