«بهروز اکرمی» روز شنبه در هشتمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی افزود: تدوین شبکه مجازی به مدیریت فضای رسانه‌ای کمک می‌کند و با نظارت و کنترل از بروز مشکلات آن جلوگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان نشستی با حضور ادمین کانال‌های پرطرفدار و شبکه‌های مجازی پر بازدید کننده برگزار و در خصوص آشنایی مردم با کرونا آموزش و تبادل نظر لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ویروس کرونا تا درمان نهایی و کشف واکسن موثر، در دنیا وجود دارد بنابراین باید تمام راه‌های پیشگیری از این بیماری در زندگی نهادینه شود.

اکرمی افزود: لازم است از ظرفیت چهره‌های ملی و استانی مورد اعتماد برای مدیریت بیماری کرونا و اقناع افکار عمومی با رویکرد پیشگیرانه در استان استفاده شود.

وی اظهار داشت: بازگشایی اصناف، بازارها و افزایش جمعیت در بدنه اجتماعی پس از ایام نوروز موجب جنب و جوش در جامعه شده است و اگر این فعالیت‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد، امکان شیوع بیماری دور از انتظار نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: لازم است دوره‌های آموزشی اخلاق و سواد رسانه‌ای برای مطبوعات و رسانه‌های استان مرکزی تدوین شود.

یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در استان مرکزی ساکن هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.