به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در سال جدید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی پلیس استان مرکزی در تحقق هر چه بهتر پلیس پاسخ‌گو، در حوزه مبارزه اثربخش با مواد مخدر باز تعریف و برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به کشف ۲۰۱ کیلو و ۳۸۶ گرم انواع مواد مخدر در فروردین ماه امسال در عملیات‌های پلیس استان مرکزی، ادامه داد: در این عملیات‌ها تعداد ۱۶ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان طرح‌ریزی پیش‌دستانه پلیس استان مرکزی در پیشگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در عملیات‌های برون استانی، عنوان کرد: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی و هوشمندسازی عملیاتی پلیس در این حوزه، خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.

مفخمی شهرستانی اجرای طرح ظفر و طرح‌های پاک‌سازی نقاط جرم خیز را اقدامی مهم در رسیدگی به مطالبات مردمی برشمرد و گفت: در فروردین امسال ۳۰۶ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر نیز دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی بیان کرد: نگاه پیشگیرانه پلیس در بخش آموزش ضمن توسعه فرهنگ خودمراقبتی همراهی مردم با پلیس را در اجرای طرح‌های مقابله‌ای برای برخورد با معضل مواد مخدر به همراه دارد و شهروندان با ارائه گزارش‌هایی در خصوص فعالیت سوداگران مرگ در اجرای عملیات‌های پاک‌سازی و برخورد با موادفروشان و قاچاقچیان از نقش مؤثری برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.