سرهنگ «محمدرضا عسگری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:  ۳۸ کارگاه در این مدت به بهره برداری رسیده و ۱۴۷ هزار لیتر مواد ضد عفونی برای گندزدایی سطح شهر اراک استفاده شده‌است.

وی ادامه داد: گندزدایی سطح شهر اراک، تولید مواد ضدعفونی، ماسک و دستکش در این شهرستان با همکاری۱۲۰ گروه متشکل از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از بسیجیان  ۱۵۰ پایگاه شهرستان انجام شده‌است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: سپاه ناحیه این شهرستان در پی ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا، با تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در راستای عمل به فرمان مقام معظم‌له، با بهره گیری از تمامی توان تجهیزاتی و نیرویی انسانی، کمک به مردم و وزارت بهداشت و درمان برای مبارزه با بیماری ناشی از ویروس کرونا را در دستور کار خود قرار داده‌است.

سرهنگ عسگری افزود: توزیع یک هزار و ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، ۱۶ راس گوسفند و ۲۳ کارت هدیه پنج میلیون ریالی به ارزش ۱۱۵ میلیون ریال در بین خانواده‌های آسیب دیده و محرومان از دیگر اقدامات سپاه ناحیه اراک در راستای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بوده‌است.

hستان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و نخستین مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در این استان در اول اسفندماه سال ۹۸ پس از شهر قم به ثبت رسیده است.

بر اساس آمارهای رسمی ۸۰ هزار و ۸۶۸ نفر تا ظهر روز شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. همچنین با فوت ۷۳ نفر ظرف ۲۴ ساعت گذشته شمار جانباختگان این بیماری کرونا در کشورمان به پنج هزار و ۳۱ نفر رسیده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.