« سعید فرخی » روز یکشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی دلیجان افزود: نوع و میزان سرمایه گذاری در دلیجان سبب نرخ پایین بیکاری این شهرستان در سطح استان و کشور شده است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید بیان کرد: جهش به معنای تغییر در تفکر، نوع بازریابی و مدیریت و حرکت سریع و بلند نسبت به سال گذشته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: سال گذشته رونق تولید بر مبنای شاخص‌های قابل رصد تحقق یافت و پیش‌بینی می‌شود امسال با تغییرات جدی در روش‌ها و ایجاد بازارهای جدید برای محصولات جهش کیفی و کمی در حوزه تولیدات تحقق پیدا کند.
فرخی با اشاره به بسته حمایتی دولت از حوزه اقتصادی نظیر واحدهای تولیدی و صنفی که از شیوع ویروس کرونا دچار خسارت شدند، افزود: این بسته حمایتی شامل پرداخت ۷۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات است که پس از تخصیص این تسهیلات و شناسایی دقیق تمام حوزه های اقتصادی که از شیوع کرونا آسیب دیدند عادلانه، منصفانه و با بیشترین اثرگذاری مثبت این بسته حمایتی اجرایی شود.
وی اظهار داشت: در این بسته حمایتی کمک به حوزه تامین اجتماعی و مالیاتی در نظر گرفته شده است اما این بسته ها کافی نیست و باید در تدوین مقررات و دستورالعمل‌ها اتفاق دیگر بیافتد تا بیشترین کارایی را داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی در منطقه صنعتی راونج دلیجان گفت: واحد تولیدی پروفیل و لوله رکورد خوبی در تولید این محصولات صنعتی دارد و انتظار می رود با همکاری مسئولان دلیجان و استان مشکلات این واحد رفع شود.
فرخی ادامه داد: تولید یکی از شرکت‌های تولیدی در دلیجان سالهاست به دلایل مختلف متوقف شده و به چرخه دراوردن این صنعت نیاز به هماهنگی جدی توسط فرمانداری شهرستان، دستگاه های اجرایی و سرمایه گذار دارد.
وی بیان کرد: پس از حل مشکلات این واحد صنعتی پیش‌بینی می شود این شرکت بتواند فعالیت جدیدی را در کنار فعالیت صنعتی گذشته آغاز کند.
دلیجان در جنوب استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.