سیدعلی آقازاده در این پیام که روز جمعه صادر شده، آورده است: بیست و نهم فروردین ماه سال روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های بزرگ مردانی است که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه دوران جنگ تحمیلی، دفاع از تمامیت ارضی کشور را برعهده داشتند.

در ادامه این پیام آمده است: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

استاندار مرکزی در این پیام تاکید کرده است: ارتش عزتمند جمهوری اسلامی ایران، در دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی با حضور مقتدرانه در منطقه و بهره‌گیری از توان نیروهایی دلسوز و متخصص در زمره ارتش‌های قدرتمند جهان قرار دارد و همواره به عنوان تکیه‌گاهی محکم و پشتوانه‌ای استوار برای کشور است.

در این پیام آمده است: ارتش امروز  در کنار کادر بهداشت و درمان در میدان نبرد با ویروس کرونا جان برکف و مخلص حضوری درخشان دارد و موجب دلگرمی مردم شده است.

وی در این پیام ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تمامی مردان بی‌ادعا و جان بر کف در اقصی نقاط ایران اسلامی بویژه استان مرکزی، از زحمات و تلاش‌های این عزیزان بالاخص در امر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان تشکر و قدردانی کرده و از درگاه خداوند متعال برای آنان سلامتی، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت کرده است.

۲۹ اسفندماه در تقویم ایران به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.