محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت روز «ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی» افزود: بیست و نهم فروردین در تقویم میهن اسلامی، به نام پراعتلای ارتش مزین گشته است.

وی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بحبوبه انقلاب و به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، به جنبش انقلابی مردم ایران پیوست و با پیروزی انقلاب و خنثی شدن توطئه‌هایی که برای انحلال آن مطرح شد، به آغوش ملت بازگشت. امام راحل نیز به پاس وفاداری ارتش به اسلام و انقلاب، ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی قهرمان نامگذاری کردند.

رییس شورای تامین استان خراسان جنوبی گفت: تاریخِ چهار دهه اخیر به نیکی نشان می‌دهد که ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور درخشان و افتخارآمیز در صحنه نیازهای کشور، تجلی ‌بخش قدرت بازدارندگی میهن عزیزمان در نیروهای زمینی، هوایی و دریایی بوده و دشمنان را از رویارویی و ورود به میدان‌های نبرد با نیروهای مسلح مقتدرِ جمهوری اسلامی ایران بیمناک ساخته است.

وی افزود: رزم آزمایانِ عرصه پیکار، اقتدار و امنیت کشور، پشتیبانی از ملت و انقلاب اسلامی را در کارنامه درخشان بی منت و منیت خود داشته و دارند؛ حماسه آفرینی و رشادت مانا و بی مثالِ والاهمتان ارتش جمهوری اسلامی ایران که با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت، همواره گزندِ خصم و توطئه دشمنان را از آب و خاک مقدس ایران دور نگاه داشته‌اند، تا همیشه آذینِ عزتمان خواهد ماند.

معتمدیان بیان کرد: اینجانب فرارسیدن این روز بزرگ را به کلیه پرسنل خدوم، فرماندهان، افسران، درجه‌داران و سربازان فداکار ارتش جمهوری اسلامی در استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده، عزتمندی و اقتدار روز افزونِ خانواده بزرگ و باصلابت ارتش و دیگر نیروهای مسلح را در سایه سار زعامت و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) آرزومندم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.