به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن ربیعی روز سه شنبه در تشریح اقدامات سازمان بسیج کارگران سپاه روح الله استان مرکزی در مبارزه با کرونا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، از همان روزهای اول سازمان بسیج کارگری استان مرکزی با تشکیل ۴ قرارگاه و ۸۰ گروه جهادی اقدامات گسترده ای در زمینه‌های تولید و توزیع ماسک، تولید لباس بیمارستانی ایزوله، تولید مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح و ایجاد پایگاه‌های تب سنجی در ورودی‌های شهری انجام داد.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز یک اقدام جهادی که توسط کارگران بسیجی در ورودی شهرهای استان انجام شد راه اندازی ایستگاه‌های غربالگری به منظور تست مسافران و افرادی که در ورودی‌ها تردد می‌کنند بود.

ربیعی ادامه داد: به منظور آگاهی رساندن به کارگران و پرسنل کارخانجات و صنایع استان مرکزی تهیه بروشورهای تخصصی در دستور کار این سازمان قرار گرفت که به تعداد ۱۰ هزار بروشور تهیه و توزیع شد.

مسئول بسیج کارگران سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: با تکیه بر کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و پیگیری‌های انجام شده به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا ۴۰ هزار دستکش بهداشتی برای کارگران، خانواده‌های آنها و سایر اقشار مردم تهیه و توزیع شد. همچنین گروه‌های جهادی این سازمان به منظور گندزدایی و ضدعفونی محلات، معابر و کارخانجات با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول اقدامات گسترده ای انجام دادند.

وی تصریح کرد: همچنین با پیگیری از کارخانجات و صنایع استان تهیه یکصد هزار بسته بهداشتی در دستور کار قرار گرفت که بین اقشار محروم توزیع شد. راه اندازی شیفت ایثار در بسیج کارگری یکی از اقدامات ابتکاری و مؤثر این سازمان بود که هم اکنون ۸۰ گروه جهادی در شیفت ایثار مشغول خدمت رسانی در کارخانجات و صنایع هستند.

مسئول بسیج کارگران سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: بعد از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه این سازمان از میان کارگران صنایع و کارخانجات، نیازمندان را شناسایی کرده و بسته‌های معیشتی برای آنها در نظر گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.