به گزارش ایرنا، محمد راستاد جمعه شب در مراسم گرامیداشت شهید سید ابوذر نظامی از جان باختگان کشتی سانچی در روستای میانخره شهرستان دشتی استان بوشهر از مردم خواست اخبار مرتبط با حادثه کشتی سانچی و بررسی های کارشناسی در این مورد را تنها از رسانه های ملی و رسمی کشور دنبال و به شایعه های بی پایه و اساس افراد مغرض توجه نکنند.
وی یادآورشد: در همه روزهای حادثه کشتی نفتکش سانچی درتلاش و دریافت کمک های بین المللی برای نجات سرنشینان آن بودیم و روز آخر که برای یافتن پیکرهای آنان اقدامات لازم در دست انجام بود به علت انفجارهای پی در پی در کشتی کار بسیارمشکل شد.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس وشورای اسلامی گفت: سید ابوذر نظامی از سادات جلیل القدر روستای میانخره شهرستان دشتی بود که در شهر غربت شهادت گونه از این دنیا رفت.
سید کمال الدین شهریاری افزود: سرنشینان کشتی سانچی از خدمتگزاران اسلام بودند که برای رونق درآمد و توسعه و پیشرفت کشور در شرکت ملی نفتکش تلاش می کردند و قهرمانانه به شهادت رسیدند.
شهریاری اضافه کرد: امروز همه مسئولان نظام از مقام معظم رهبری و مسئولان قوای سه گانه کشور و اقشار مردم خود را در غم از دست دادن این عزیزان فداکار ملت با خانواده شهدای خدمت کشتی سانچی شریک می دانند.
شهریاری اضافه کرد: شهید سید ابوذر نظامی 39 ساله و دارای 2 فرزند از روستای سادات خیز میانخره دشتی بود که در این حادثه بزرگ خدمت رسانی شهید راه خدمت شد.
روستای میانخره شهرستان دشتی با 200 نفر جمعیت در 25 کیلومتری شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی و 100 کیلومتری جنوب بوشهرواقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو ** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.