آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی شامگاه شنبه در دیدار با استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید از حداکثر ظرفیت خود در راستای کمک مومنانه مورد نظر رهبر معظم انقلاب، استفاده کنند.
وی ادامه داد: شماری از مبتلایان ویروس کرونا از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه هستند که ابتلا به این بیماری معیشت این قشر با چالش جدی مواجه کرده، بنابراین باید حمایت و کمک مومنانه به ابن قشر از جامعه در دستور کار قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به استفاده از ظرفیت خیران در این اقدام خداپسندانه تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف اجرایی باید با تشریح هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه، نسبت به جذب مشارکت حداکثری این قشر تلاش کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: صنایع بزرگ بسیاری در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند که باید بر اساس انجام مسوولیت اجتماعی خود در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی به خصوص نهادهای خدماتی و دانشگاه علوم پزشکی باید نسبت شناسایی خانواده‌های آسیب‌پذیر اقدام کرده و کمک‌ها با سازوکاری منطقی به دست نیازمندان واقعی برسد.

استاندار مرکزی نیز در سخنانی گفت: همراهی و مشارکت همه بخش‌ها از جمله خیران برای کمک به بخش سلامت و تامین نیازهای اقشار آسیب پذیر درشرایط کرونا ضروری است.

سیدعلی آقازاده بیان کرد: استفاده از ظرفیت خیران در شرایط کنونی می تواند یاریگر دولت در تصمیم سازی برنامه های مقابله با کرونا باشد و در این راستا دستگاه های اجرایی استان مرکزی نیز باید تمام قد در میدان باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.