به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در جلسه ستاد درآمد استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: با وجود پیش بینی‌های سختی و وصول درآمد از منابع مختلف، خوشبختانه استان مرکزی تا این مرحله بهتر از میانگین کشوری عمل کرده است.

وی ادامه داد: استان مرکزی در تحقق درآمدها پنجمین استان و دومین اداره از چهل و دو اداره امور مالیاتی کشور است که نشان از همکاری مردم و تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در این حوزه است.

استاندار مرکزی گفت: سال آینده سال سختی را از نظر مالی شاهد خواهیم بود. در سال جاری فروش نفت هر ماه کاهش یافت در حالی که در سال ۹۷ تا بهمن ماه فروش خوب نبود و در سال ۹۹ نیز این فروش کمتر خواهد شد.

آقا زاده افزود: بودجه سال ۹۹ با فرمان رهبری به شورای نگهبان رفته و ظرف یک هفته آینده تأیید و تا پایان سال جاری ابلاغ می‌شود و با وجود سختی‌ها باید سال ۹۹ را با همین بودجه تحقق بخشیم و اجرایی کنیم و هر کسی در حوزه مسئولیت خود کار دشواری را در پیش دارد و تمامی افراد منتظر هستند که مسئولین خود را با این شرایط موجود تطبیق دهند که عمده توجه دولت در این بخش متوجه درآمدهای مالیاتی است و مردم نیز در حال بررسی چگونگی شرایط مالیاتی خود در سال آینده هستند و کار دشواری در پیش است.

استاندار مرکزی گفت: در این بخش وصول درآمدهای مالیاتی ناشی از مالیات را خواهیم داشت و باید سال آینده دید حمایتی نسبت به مردم و تولید کننده صورت پذیرد و البته باید حمایت بیشتری از سازمان امور مالیاتی استان نسبت به سال جاری صورت پذیرد تا بتواند مأموریت‌های خود را در بودجه ۹۹ انجام دهد.

آقازاده افزود: علی رغم محدودیت بودجه، افزایش حقوق کارمندان دولت اطمینان خاطر برای آن‌ها به وجود می‌آورد اما از سوی دیگر تأمین این حقوق ۴۰ درصد به هزینه‌های جاری می‌افزاید و فشاری را بر بودجه عمرانی استان وارد می‌سازد. سال آینده باید هر چهل روز یک بار در این حوزه جلسه‌ای برگزار و راهکارهای لازم را با همفکری و همبستگی بین اعضای این ستاد بررسی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.