به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی در این باره گفت: با تدوین طرح‌های عملیاتی پلیس در سال جهش تولید و هدف گذاری در تحقق هر چه مطلوب‌تر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مبارزه با قاچاق کالا، بازخوردی اثربخش در این حوزه طی عملیات‌های آغازین سال جاری در سطح استان به دست آمده است.

وی با اشاره به کشف حدود ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از آغاز سال جدید در سطح استان، به آخرین عملیات پلیس در توقیف یک محموله قاچاق اشاره داشت و اضافه کرد: در این عملیات، مأموران انتظامی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه خودروی کامیونت حامل بار قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با اجرای تمهیدات خاص پلیس، این خودرو شناسایی و در عملیاتی متوقف، راننده خودرو دستگیر و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

مفخمی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۳۱ دستگاه ابزار آلات موسیقی قاچاق شامل انواع گیتار و دیگر ادوات موسیقی با برآورد قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.