سردار بخشعلی کامرانی صالح روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پس از دریافت اخباری مبنی بر بارگیری یک محموله پارچه در جنوب کشور به مقصد مرکز کشور رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از رد زنی مسیر عبوری این کامیون، عوامل پلیس آگاهی صبح امروز موفق به توقیف این کامیون در جاده همدان - ملایر و نزدیکی چهارراه بابک شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: راننده این کامیون به طرز ماهرانه ای پارچه های قاچاق را در کامیون بارگیری و آنها را با زیر بار علوفه پوشانده بود که با زیرکی و توانمدی عوامل انتظامی این محموله کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

سردار کامرانی صالح همچنین گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با تشدید اقدامات کنترلی در ایست و بازرسی شهید زارعی به ۲ دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: رانندگان این نفت کش ها مدعی بودند که حامل روغن صنعتی هستند و برای تایید گفته های خود ۲ فقره بارنامه نیز ارائه کردند اما ماموران به آنها مشکوک شده و نفتکش ها را به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پس از آزمایش های اولیه مشخص شد، نوع فرآورده نفتی داخل هر ۲ نفتکش، نفت سفید قاچاق و فاقد مجوز به میزان ۶۰ هزار لیتر است که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.