به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: با آغاز تعطیلات نوروز در کنار دیگر مأموریت‌های پلیس در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و اجرای طرح‌هایی چون مرزبانی زیستی و فاصله گذاری اجتماعی، برنامه ریزی گسترده ای به منظور پیشبرد مأموریت‌ها در حوزه‌های مختلف انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه ریزی های پلیس، مبارزه با قاچاقچیان کالا و محتکران کالا بود که طی این مدت ۲۵ نفر به دلیل قاچاق کالا دستگیر و بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در برنامه ریزی پلیس در مقابله با مواد مخدر نیز در این بازه زمانی تعداد ۲۸۲ نفر دستگیر و ۱۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار مفخمی شهرستانی از کاهش ۵۵ درصدی جان باختگان سوانح رانندگی و کاهش ۶۶ درصدی مصدومان این سوانح از تاریخ ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز در استان خبر داد و گفت: در این تصادفات ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

وی در ادامه اضافه کرد: با تلاش پلیس در برخورد با سارقان نیز میزان کشفیات پلیس نسبت به میزان وقوع سرقت، ۸۹ درصد بود و آمار دستگیری سارقان ۴۸ درصد افزایش داشت.

آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در این ایام به طور میانگین روزانه ۸۷ واحد گشت خودرویی، ۲۵ دستگاه گشت موتورسیکلت و ۲۹ تیم پلیس به صورت پیاده فعالیت داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.