به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسن مفخمی‌شهرستانی» افزود: در این عملیات ها تعداد ۶۰۹ نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند و از این افراد تعداد ۴۰۵ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است.

وی اظهار داشت: از تعداد ۶۹۴ پرونده تشکیل شده در این بازه زمانی در خصوص قاچاق کالا، ارزش ریالی ۵۳ پرونده بالای یک میلیارد ریال و ۲۰۳ پرونده ارزش بالای ۱۰۰ میلیون ریالی داشته اند.

سرهنگ مفخمی‌شهرستانی با بیان تداوم طرح‌های عملیاتی ویژه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان کالا به ویژه خودروهای شوتی(حامل کالای قاچاق) در سطح استان خاطر نشان کرد:‌ شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک افراد در زمینه های اقتصادی، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

سه واحد کافی‌شاپ متخلف در اراک مهر و موم شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم ارتقا امنیت اجتماعی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی در مرکز استان، روز گذشته با هماهنگی با دستگاه قضائی، طرح نظارت بر کافی شاپ‌های شهرستان اراک با همکاری بازرسان اتاق اصناف اجرا شد.

سرهنگ «جعفر پرویزی» با اشاره به بازدید از تعدادی کافی‌شاپ در طرح مذکور خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح، ۳ واحد صنفی به دلیل انجام تخلفات مختلف، مهر و موم شدند و به ۵ واحد دیگر نیز اخطار داده شد.

کشف ۵۵ هزار نخ سیگار قاچاق از عامل توزیع دخانیات قاچاق در خنداب

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب نیز از کشف ۵۵ هزار نخ سیگار و مقادیری توتون وتنباکوی قاچاق در عملیات دستگیری عامل توزیع دخانیات قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «محمدمهدی اسفندیاری» گفت: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان در تحقیقی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع سیگار قاچاق در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: در تحقیقات گسترده پلیس محل فعالیت فرد مورد نظر شناسایی و با حضور پلیس در منزل وی و بازرسی از آن ۵۵ هزار نخ سیگار، ۳۵ بسته تنباکو، ۳۰۰ گرم مواد مخدر و آلات استعمال مواد آن به همراه اشیاء ممنوعه کشف و صاحب اجناس قاچاق نیز دستگیر شد.


دستگیری ۱۰۰ نفر در طرح پاکسازی در شهرستان محلات

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان محلات گفت: در اجرای طرح عملیاتی پلیس این شهرستان در پاک‌سازی نقاط جرم‌خیز در یک ماهه گذشته، یکصد سارق، معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ «عباس محمدرضایی» ادامه داد: در این طرح برخورد قاطع با سارقان، معتادان متجاهر، قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس مردم، اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: پلیس شهرستان محلات با برنامه‌ریزی و اجرای چند مرحله طرح عملیاتی مستمر در آذرماه سال جاری ۳۲ فقره انواع سرقت و چهار کیلو و ۲۷۲ گرم انواع مواد مخدر را کشف کرد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.