«علی طهماسبی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقلام کشف شده با هماهنگی دادستان از سوی پلیس اماکن و بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت ضبط شد و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.
وی بیان کرد: کالاهای کشف شده از طریق چندین واحد صنفی با نرخ مصوب به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.
رییس اداره تعزیرات حکومتی خمین ادامه داد: سودجویان با وجود شیوع کرونا در کشور و کمبود اقلام بهداشتی اقدام به احتکار و گرانفروشی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده کرده‌اند تا با سواستفاده از نیاز مردم سود بیشتری کسب کنند و این مسئله قابل بخشش نیست.
طهماسبی اظهارداشت: با شروع طرح نظارتی بازار ویژه بیماری کرونا، تعزیرات حکومتی از سوم اسفند سال گذشته گشت های مشترک با ادارات مرتبط داشته است.
وی گفت: ۱۲ پرونده با عنوان گرانفروشی اقلام بهداشتی نظیر الکل، ژل و ماسک ، عدم صدور فاکتور و عدم‌درج‌قیمت پارسال تحویل این اداره شد.
رییس اداره تعزیرات حکومتی خمین افزود: به اتهامات متهمان این پرونده‌ها رسیدگی و برابر احکام صادره، در مجموع به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال ودرج در پرونده محکوم شدند.
طهماسبی یادآور شد: شهروندان خمین در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار می‌توانند گزارش تخلف را به شماره تلفن‌ ۱۱۳ اداره کل اطلاعات و ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است که ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد و ۶ هزار واحد صنفی در آن فعالیت می‌ کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.