«محمدجواد قربانیان» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یک‌هزار و ۵۵۰ عدد ماسک، ۶۰ لیتر الکل و یک هزار و ۳۹۵ لیتر مواد ضد عفونی کننده از این متخلفان ضبط و در نقاط مختلف استان توزیع شد.

وی ارزش ریالی مواد کشف شده از این متخلفان را یک میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال ارزیابی کرد و اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ بازرسی در یک هفته گذشته از واحدهای صنفی مختلف به خصوص فروشندگان لوازم بهداشتی نقاط مختلف استان انجام شد و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

قربانیان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی، معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت علاوه بر اقلام اساسی مردم از قبیل برنج، روغن، گوشت و مرغ نسبت به کالاهای بهداشتی، ضدعفونی، الکل و ماسک نیز نگاه ویژه‌ای دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه در اسرع وقت رسیدگی و کالاهای کشف شده بین مردم توزیع می‌شود.

وی گفت: علاوه بر گشت ویژه بازرسی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و  نیروی انتظامی، بیش از ۲۰ تیم به صورت مجزا و شبانه روزی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت بر فعالیت اصناف مختلف نظارت می‌کنند و مردم نیز می‌توانند شکایتهای خود را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع می دهند.

بیش از ۷۰ هزار واحد صنفی در استان مرکزی فعالیت اقتصادی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.