یوسف شریف‌زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت هرگونه غذاخوری، ساندویجی، کبابی و صنف‌های رستوران‌داران تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی دارد.

وی ادامه داد: اکیپ‌های متشکل از بازرسان صنعت، معدن، تجارت، اتاق اصناف، تعزیرات و بهداشت محیط با حضور در سه‌راهی ترشکان ۶ واحد غذاخوری بین‌راهی را پلمب کردند.

شریف‌زاده اضافه کرد: همچنین ۲ قلیان‌سرای دیگر نیز در همین محله پلمب شد که مجموع کل قلیان سراهای پلمب شده این شهرستان را به ۳۰ واحد رساند.

مسوول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد اظهار داشت: از ابتدای ابلاغ محدودیت‌های ستاد مبارزه با کرونا تاکنون ۳۶ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان توسط گشت‌های مشترک پلمب شده‌اند.

وی ضمن قدردانی از اصنافی که در طرح مقابله با شیوع کرونا همکاری و مشارکت دارند، اضافه کرد: نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت تا اطلاع ثانوی بر صنف‌های که فعالیت آنها طبق ابلاغیه قبلی محدود شده‌است، ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده فعالیت غذاخوری، رستوران، قلیان سرا و هر واحد صنفی دیگر که از قبل فعالیت آنها محدود شده، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۲۴۴۹۹۷۴ گزارش دهند.

به گزارش ایرنا ۱۹۳ نفر در آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا شده و تاکنون هفت نفر فوت کرده‌اند؛ در صورتی که هفت نفر دیگر نیز به جمع این مبتلایان اضافه شود، استان در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.