به گزارش خبرنگار ایرنا محسن آهنی روز دوشنبه در نشست با بازرسان این طرح در اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: این طرح با همکاری ۱۰ بازرس تا ۱۰ مهرماه به منظور نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کیف، کتاب، دفتر و پوشاک مدارس و مقابله با تخلفات احتمالی اجرا می شود.

وی با اشاره به همکاری اداره های آموزش و پرورش، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در این طرح افزود: اجرای این طرح، بستر مناسب تامین کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه مهرماه و زمینه رسیدگی سریع به شکایات و گزارش های مردمی را فراهم می کند. 

وی بیان کرد: نظارت بر بهای سرویس حمل و نقل مدارس و میزان و نحوه اخذ شهریه مدارس غیرانتفاعی، با همکاری اداره آموزش و پرورش آستارا در این طرح پیش بینی شده است. 

آهنی گفت: ۱۷ خیاطی برای تولید لباس دانش آموزان تعیین شده است و اتحادیه خیاطان باید به کیفیت پوشاک نظارت کند و شهروندان، تخلفات اقتصادی را با شماره تلفن ۱۲۴ به این اداره یا با شماره ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ به اتاق اصناف گزارش دهند. 

حدود ۱۷ هزار دانش آموز در آستارا برای سال تحصیلی جدید آماده می شوند.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و حدود پنج هزار واحد تجاری در قالب ۱۹ اتحادیه صنفی در این شهرستان فعال است. 

۷۱۰۵ / ۷۱۲۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.