ایرج مرندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازرسی از اصناف خوی، ۴۲۵ فقره پرونده تخلف صنفی شناسایی و به مراجع دارای صلاحیت معرفی شدند.

وی بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت خوی اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: بیشتر تخلفات واحدهای صنفی شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت روی کالا، ارائه ندادن فاکتور خرید، فروش کالاهای تاریخ گذشته و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت خوی تماس بگیرند.

مرندی به پرونده های قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: ۶ فقره پرونده قاچاق سیگار طی سال جاری در این شهرستان کشف شده که ارزش مجموع آنها یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال است.

وی افزود: از متهمان این پرونده ها، ۵۰۰ هزار نخ سیگار به دست آمده که به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و درحال رسیدگی به پرونده آنهاست.

به گزارش ایرنا به علت تخلفات کشف شده، میزان بازرسی‌ها در هفته‌های اخیر افزایش یافته است؛ شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی واقع شده و دومین شهر پرجمعیت این استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.