«محمدتقی آبایی هزاوه» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ هزار و ۳۲۳ مورد از این پرونده‌ها با اعتباری معادل سه هزار و ۱۲ میلیارد ریال در بانک‌های عامل مصوب شد که ۲ هزار و ۲۶۲ پرونده با رقم  ۲ هزار و ۸۶۹ میلیارد ریال به مرحله عقد قرارداد رسید.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۲۴۶ طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی نیز پارسال موفق به دریافت ۲ هزار و ۶۳۱ میلیارد ریال تسهیلات شدند که به ایجاد چهار هزار و ۲۲۳ شغل جدید در استان انجامید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: عاملیت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی این استان پارسال با بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید بوده است.

آبایی هزاوه در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی  طرح ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۸ نیز گفت: اعتبار ابلاغی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از این محل پارسال  ۷۹۴ میلیارد ریال بود که ۲ هزار و ۴۰۷ نفر با رقم درخواستی ۸۹۲ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند و یک‌هزار و ۶۵۰ نفر موفق به دریافت ۶۱۹ میلیارد ریال تسهیلات شدند.

وی گفت: سهم بهزیستی استان مرکزی نیز از  این طرح، ۳۳۷ میلیارد ریال بود که پارسال ۶۶۰ نفر با رقم درخواستی ۲۷۵ میلیارد ریال پارسال به بانک‌های عامل معرفی شدند و ۶۰۱ نفر موفق به دریافت ۲۴۹ میلیارد ریال تسهیلات شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.