«احمد طهرانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از مسافرانی که در خمین حضور دارند درخواست‌می شود در کوتاهترین زمان  این شهرستان را ترک کنند  و به شهرهای خود برگردند.
وی بیان کرد: محدودیتهای پذیرش مسافران نوروزی براساس مصوبات هیات دولت در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا از امروز(پنجشنبه) در خمین اجرا می‌شود و با کسانی که این محدودیتها را نادیده بگیرند برخورد جدی می شود.   

وی گفت : ماندن شهروندان در منزل و پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی مسئولان را در کنترل بیماری کووید ۱۹ کمک می‌کند.
وی  افزود: شهروندانی که در شهرهای دیگر ساکن هستند در نوروز امسال از سفر به این شهرستان به ویژه مناطق روستایی و دیدار با والدین خود به طور جدی خود داری کنند.
طهرانی اظهار داشت: ایستگاه های کنترل سلامت و تب سنجی در ورودی های اراک، گلپایگان، الیگودرز و تهران مستقر هستند.
فرماندار خمین تاکید کرد: زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره از حضور مسافران و گردشگران در این شهرستان استقبال می‌کند اما به دلیل حفظ سلامتی شهروندان پس از شکست کامل کرونا پذیرای مسافران از تمام نقاط کشور خواهد بود.  
طهرانی با تقدیر از همکاری مردم و اصناف این شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا دامه داد: با اصنافی که به فعالیت خود ادامه دهند برخورد قانونی شده و واحد صنفی آنها مهر و موم می‌شود.
نخستین مورد مثبت ابتلا به ویروسکرونا در استان مرکزی پس از قم در اول اسفندماه سال ۹۸ مشاهده شد و مجموع مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ تا کنون به ۹۵۷ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.