به گزارش روز شنبه روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، « شهریار فولادوند» افزود: 601 اتاق، در 70 آموزشگاه در استان مرکزی در تعطیلات نوروز امسال برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده و علاوه بر آن هفت مرکز رفاهی (خانه معلم) در شهرهای اراک، محلات، دلیجان، خمین، تفرش و آشتیان میزبان مسافران هستند.
وی اظهار داشت: 136 اتاق با خدمات ویژه ، 374 کلاس اتاق نوع الف و 91 کلاس از نوع ب جهت رفاه و آسایش مسافران نوروزی در این استان تجهیز شده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: 290 نفر از عوامل اجرایی وظیفه خدمت رسانی و راهنمایی مسافران را در طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی بر عهده دارند.
فولادوند با اشاره به تغییرات آب و هوایی و شرایط نامساعد جوی هفته گذشته در استان مرکزی گفت: در ششمین روز از تعطیلات نوروزی امسال ظرفیت پذیرش مسافران فرهنگی در این استان به میزان 600 نفر افزایش یافت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: بر همین اساس علاوه ظرفیت پیش بینی شده قبلی 160 اتاق به منظور اقامت مسافران تجهیز شد که با تمهیدات در نظر گرفته شده در اختیار مسافران در شهرهای مختلف استان قرار گرفت.
فولادوند افزود: افزون بر 43 هزار نفر روز در پایگاه های اسکان مسافران فرهنگی این استان تا هشتم فروردیم جاری اقامت داشته اند که این مهم معادل 21 هزار و 916 نفر در قالب 6 هزار و 89 خانوار است.
بیش از 2 هزار مدرسه در استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.