«جمشید زند» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این واحدهای صنفی غیرضروری شامل فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش و لوازم یدکی خودرو هستند که تا پایان تعطیلات نوروزی مهر و موم خواهند ماند.
وی ادامه داد: حدود ۸۰ درصد صنوف استان مرکزی برای همراهی و مشارکت در قطع زنجیره انتقال بیماری، واحدهای خود را تعطیل کرده‌اند و خواستار برخورد با واحدهایی هستند که از مصوبه ستاد سرپیچی می‌کنند.

رییس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا تمامی صنوف به جز نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مغازه‌های فروش مواد پروتئینی و میوه فروشی‌ها تعطیل شده‌اند.
زند افزود: برای پیشگیری از انتشار ویروس‌کرونا توصیه‌های بهداشتی به واحدهای صنفی داده شده تا با شست و شوی مرتب و ضدعفونی کردن غرفه‌ها و فضای کسب و کار خود، نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.  
وی ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.
زند گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

۵۷ هزار صنف مختلف زیر نظر یکصد و ۷۳ اتحادیه صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت دارند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.