«محمد عسگری» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی موردی روزانه اماکن عمومی شهر، ۶ مرحله وسیع ضدعفونی در شهر انجام شده و در روزهای باقی مانده از سال جاری نیز ۲ مرحله دیگر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: نیاز است برای ضدعفونی و گندزدایی کوچه و پس کوچه‌های شهر دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان جهاد کشاورزی پمپ‌های کوچک به صورت امانی در اختیار این نهاد قرار دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ادامه داد: شمار زیادی از قشرهای مختلف مردم تاکنون در این مسیر به کمک شهرداری آمده‌اند اما، انتظار است مردم بدون هماهنگی وارد کار نشوند زیرا تمام پاکبانان و نیروهای خدمات شهری در راستان ضدعفونی کردن شهر آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و هم‌اکنون در زمینه نیرو، کمبودی وجود ندارد.

عسگری اظهار داشت: حضور جمع زیاد مردم برای کمک به شهرداری در امر ضدعفونی کردن شهر، می تواند خود زمینه شیوع این بیماری را فراهم سازد، لذا انتظار است مردم به توصیه‌ها توجه کنند تا زودتر بتوانیم این بیماری را شکست دهیم.

وی عنوان کرد: مردم اطمینان داشته باشند تمام نیروهای خدمات شهری شهرداری اراک با جان و دل همه تلاش خود را برای مقابله با این بیماری به کار گرفته‌اند و در حدود یک ماه گذشته کمتر نیرویی بوده که در یک شب استراحت داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک اضافه کرد: البته در راستای ضدعفونی و گندزدایی کلانشهر اراک تاکنون ارتش، نیروی انتظامی و بسیج همکاری ارزشمندی داشته‌اند.

عسگری گفت: تلاش و مجاهدت پاکبانان و نیروهای خدمات شهری به واقع کمتر از کادر درمانی نیست.

کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.