غلامرضا عوض‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یکی از مصوبات کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا ویروس ضدعفونی معابر اصلی و پرتردد مرکز استان بود.

فرماندار بجنورد اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف مانند شهرداری، جهاد کشاورزی و به ویژه اتاق بازرگانی استان کانون‌های بحرانی شهر ضدعفونی می‌شود.

عوض‌زاده در ادامه بیان کرد: این عملیات گسترده به صورت یک شب در میان تا ریشه‌شکن شدن کرونا در سطح شهر اجرایی می‌شود.

وی جلوگیری از تجمعات مردمی و اجرای طرح تب‌سنجی در مبادی ورودی استان را نیز بخش دیگری از مصوبات کارگروه و ویژه کنترل و مراقبت کرونا ویروس در استان برشمرد و گفت: مسئله مهم دیگری که در پی چاره‌جویی آن هستیم، تهدید بازگشت کارگران فصلی از دیگر استان‌های کشور در تعطیلات نوروز است. تهدیدی که با آماده‌باش به خانه‌های بهداشت روستایی و بهورزان آسیب‌های احتمالی آن را کنترل خواهیم کرد.

عوض‌زاده نسبت به خودداری همشهریان از ترددهای غیر ضروری در سطح شهر تاکید کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و تقویت زیرساخت‌های خرید اینترنتی جهت رفاه حال همشهریان جلوی بسیاری از این ترددها گرفته خواهد شد، هر چند با تعطیلی مدارس، نماز جمعه و … کنترل بیشتری بر شیوع کرونا خواهیم داشت.

شهردار بجنورد نیز در گفتگو با مهر عنوان کرد: ضدعفونی معابر پرتردد در هسته اصلی شهر، میادین میوه و تره‌بار و پمپ بنزین اولویت اصلی در مبارزه با کرونا ویروس است.

هادی زارعی اظهار کرد: ضدعفونی گسترده با ضریب حساسیت بسیار بالای کوچه‌هایی که ساختمان پزشکان در آن‌ها قرار دارند و محل تردد عمده بیماران است جزو اولویت‌های اصلی ما در طرح شبانه ضدعفونی شهر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.