به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست هماهنگی برداشت غله در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای برداشت گندم باید استانداردهای لازم هم در مرحله برداشت و هم در مرحله انبار رعایت شود.

وی توجه به شرایط بهداشتی در شرایط خاص شیوع کرونا را یک ضرورت مهم در عرصه برداشت محصول دانست و خاطرنشان کرد: در این شرایط رعایت اصول بهداشتی برای برداشت گندم ضروری است.

استاندار خواستار فراهم شدن همه امکانات و ملزومات لازم برای برداشت گندم در استان شد و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه، با تولیدکنندگان گندم که مسائل بهداشتی برداشت را رعایت نمی‌کنند، قاطعانه برخورد کنند.

گراوند اضافه کرد: همچنین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر نیز در زمینه تأمین سوخت کمباین‌ها همکاری لازم را با سازمان جهاد کشاورزی داشته باشد.

وی از معاون اقتصادی استانداری، مسئولان شرکت غله و جهاد کشاورزی خواست انبارهای گندم را بازرسی کنند تا محصولی که با این همه زحمت و این شرایط خاص به دست می‌آید به راحتی از بین نرود.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه قرار است امسال تعاون روستایی نیز در بحث خرید گندم وارد کار شود باید هرچه سریع‌تر نسبت به آماده سازی مراکز خرید خود اقدام کند.

وی تاکید کرد: همچنین نیروی انتظامی باید ورود و خروج کمباین‌ها را کنترل کند و خروج گندم از استان بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی غله امکان پذیر نیست

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.