حمیدرضا رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در ارتباط با مهمترین اهداف مدنظر این اداره کل در سال ۹۹، اظهار داشت: بیشترین تاکید ما در این سازمان کیفی سازی آموزش‌های فنی و حرفه ای در راستای ایجاد اشتغال است.

معاون آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی ادامه داد: با رصد و بازرسی که نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی صورت می‌پذیرد و نیاز سنجی و تهیه پرسش نامه برای کار آموزان بخش دولتی و خصوصی، سند سه ساله‌ای در سال ۹۹ تدوین شده که علاوه بر مطالب فوق به نیازهای جامعه نیز توجه شده است به طور مثال می‌توان به مدل SWOT، ارتقای رشته‌های موجود با استفاده از جهش تکنولوژی و ایجاد حرفه‌های جدید مانند ایجاد دپارتمان ماشین کاری دیجیتال در مرکز فنی و حرفه ای شهید سلیمانی اراک و… اشاره کرد.

وی تاکید کرد: آموزش‌های مهارتی باید به ایجاد اشتغال بیانجامد، در این راستا به روز شدن از بعد تجهیزاتی، نرم افزاری و مطالب آموزشی باید در سال ۹۹ در دستور کار قرار گیرد تا روند رو به رشدی را شاهد باشیم.

معاون آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی بیان داشت: بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور در بهره مندی از نیروی انسانی دارای مهارت است تا بهره وری کار را افزایش دهد. اداره کل فنی و حرفه ای استان در تلاش است که با استفاده از امکانات خود در این راستا گام بردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.