«مهدی دمنه» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۹ میلیارد ریال اعتبار با مشاهده موارد مثبت ویروس کرونا در استان مرکزی برای خرید مواد ضدعفونی و صابون مایع در بین مدارس استان توزیع شده و توزیع ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سرانه برای خرید ملزومات بهداشتی  بین مراکز آموزشی به زودی کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: مدارس استان مرکزی در انتخابات شعبه بودند و به همین دلیل تمامی آن‌ها در مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شده و برگزاری مانور همگانی ضدعفونی مدارس یک روز پیش از بازگشایی اماکن آموزش استان، در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی مدارس استان در مانور همگانی ضد عفونی مدارس، علیه ویروس کرونا ضد عفونی می‌شوند.

دمنه یادآور شد: پویش آموزش تعطیل نیست همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار شده و این پویش در راستای جبران عقب ماندگی درسی دانش‌آموزان به‌دلیل تغطیلی مدارس برای پیشگیری ابتلا به ویروس کرونا کلاس‌های مجازی و رفع اشکال به‌صورت داوطلبانه در شبکه‌های مجازی داخلی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه  اسکان نوروزی در مدارس استان مرکزی لغو شده و این تصمیم بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است.

 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد:  پذیرش مسافران و فرهنگیان در این استان تنها در هتل‌ها و خانه معلم آموزش و پرورش استان به‌صورت محدود  انجام می‌شود و در این اماکن نیز تمامی ضوابط بهداشتی و ضدعفونی صورت می‌گیرد.

۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.