«رضا مرادی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون ۱۶۵ و هشت دهم میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: میزان بارش‌های این استان در ۲۴ ساعت گذشته در اراک به ۱۱ و هفت دهم میلیمتر، ساوه پنج و ۶ دهم میلیمتر، تفرش ۱۹ و سه دهم میلیمتر، خمین چهار و ۲ دهم میلیمتر، محلات ۶ و ۲ دهم میلیمتر، شازند ۴۹ و هشت دهم میلیمترخنداب ۲۱ و چهار دهم میلیمتر، کمیجان ۱۶ و ۹ دهم میلیمتر، دلیجان پنج و یک دهم میلیمتر، آشتیان ۳۰ و نیم میلیمتر، غرق‌آباد ۱۵ و سه دهم میلیمتر، فرمهین ۱۶ و چهار دهم میلیمتر و مامونیه نیم میلیمتر گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: سامانه بارشی مورد انتظار از روز گذشته (دوشنبه) در نقاط مختلف این استان فعال شده که نتیجه فعالیت آن تاکنون میزان ۶۰ میلیمتر آب حاصله بوده  و تا ۲۴ ساعت آینده نیز در نقاط مختلف ۲۰ تا ۹۰ میلیمتر بارش دیگر دریافت می‌شود.

مرادی عنوان کرد: کمترین میزان بارش‌ها در جنوب شرق و بیشترین میزان بارش‌ها در نوار غرب از جنوب غرب تا شمال استان مرکزی پیش‌بینی شده است.

وی گفت: شدت سامانه بارشی فعال در استان مرکزی تا صبح فردا (چهارشنبه) است و تا اواخر وقت این روز، بارش‌ها به صورت رگبار پراکنده وجود دارد و سیستم برای بامداد پنجشنبه از استان خارج می‌شود.

۱۶۵ میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری (اول مهرماه امسال) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.