«حسین پرویزی» روز یکشنبه به ایرنا،‌ گفت: از سرمربی تیم شنیدم که پیشنهادی از سوی یکی از تیم ها دارد اما با توجه به اینکه خوشه طلایی اکنون در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر قرار دارد و دارای شرایط مناسبی در جدول رقابت ها است، ضمن رد این شایعات با جدایی سرمربی تیم قاطعانه مخالفت می کنیم.

وی افزود: قرارداد باشگاه خوشه طلایی با محمود فکری تا پایان فصل است و جدایی او از تیم مشروط به رضایت این باشگاه است که ما هرگز چنین اجازه ای را نخواهیم داد زیرا این اقدام شرایط تیم ما را از وضعیت مناسب کنونی دور می کند.

وی گفت: انتشار چنین اخباری بیشتر متاثر از شیطنت برخی رسانه ها است و ما نسبت به آن توجهی نخواهیم کرد و همه بازیکنان در کنار سرمربی و کادر فنی با قدرت و با حمایت هواداران ساوجی برای کسب نتایج مناسب و شادی مردم این شهرستان کوشش می کنند.

مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی در مورد دیدار امروز تیمش با آرمان گهر در زمین حریف، گفت: تاکنون اطلاعی مبنی بر لغو این بازی به ما نرسیده اما به احتمال فراوان بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

خوشه طلایی ساوه با 41 امتیاز از 24 مسابقه در رده چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد و با تیم های دوم و سوم (مس کرمان و نود ارومیه) تنها یک امتیاز فاصله دارد که با توجه به 10 مسابقه باقی مانده، شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.