به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمود خلجی» افزود: روز گذشته گزارش یک مورد گازگرفتگی منجر به فوت در یک منزل مسکونی در روستای طراران شهرستان تفرش به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.
وی ادامه داد: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل مشخص شد که یکی از ساکنان منزل که مردی حدود ۵۵ ساله بود به علت گازگرفتگی جان خود را از دست داده و برادر وی نیز دچار مسمومیت شده و به مرکز درمانی منتقل شده است.

نشانه های اولیه مسمومیت خفیف با گاز مونوکسید کربن اغلب شبیه به علایم مرتبط با آنفلوآنزا، مانند حالت تهوع، استفراغ و خستگی است.

مونوکسیدکربن گازی بی‌رنگ، بی‌بو، و بی‌مزه است که اغلب به‌عنوان «قاتل خاموش» شناخته می‌شود، زیرا این ویژگی ها تشخیص آن را دشوار می‌سازند.

تجهیزات پزشکی قاچاق از یک واحد صنفی در اراک کشف شد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم طرح های عملیاتی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان بر واحدهای صنفی که با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه مربوطه اجرا شد، یک واحد عرضه کننده تجهیزات پزشکی قاچاق در یکی از محله های اراک شناسایی شد.

سرهنگ خلجی افزود: در بازرسی از این واحد صنفی، تعدادی وسایل و تجهیزات پزشکی قاچاق شامل فشار سنج و تب سنج کشف و متصدی آن به مرجع قضائی معرفی شد.

۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در آشتیان کشف شد
 جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز از کشف ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان آشتیان با توقیف یک دستگاه خودروی کامیون تانکر داد خبر داد.
سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه‌نو شهرستان آشتیان، در عملیاتی یک دستگاه خودروی کامیون حامل سوخت قاچاق را در یکی از جاده های مواصلاتی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار حدود ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق که به شرکتی به غیر از مقصد ذکر شده در بارنامه در حال جابجایی بود، کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد:‌ راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.