آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ملت سلحشور ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی با حضور آگاهانه و پر شور خود در انتخابات بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کردند و عشق و علاقه خود را به ارزش های نظام اسلامی فریاد زدند.

وی ادامه داد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای نتیجه بلوغ سیاسی و فکری مردم است و در هر شرایطی که دشمنان نظام اسلامی سعی در ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت داشتند مردم شهید پرور و انقلابی با حضور خود در مناسبت‌های اجتماعی و سیاسی به خصوص صحنه انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به اینکه ملت غیور ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات دشمنان را مایوس کرده اند، بدخواهان نظام همه برنامه های خود را در نتیجه انتخابات و تفرقه افکنی بین احزاب سیاسی به کار گرفته اند و بنابراین ملت فهیم ایران اسلامی باید نسبت به این مهم هوشیار باشند و با تقویت وحدت و همدلی بین یکدیگر و پرهیز از اقدامات خودسرانه و بی اساس آب در آسیاب دشمن نریزند.

آیت‌الله دری نجف ‌آبادی اضافه کرد: ملت غیرتمند ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور خود در انتخابات دوم اسفندماه، حماسه ای به یادماندنی خلق کرد و عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه به جهانیان نشان داد و بدون شک پیروز اصلی این صحنه سیاسی با عظمت مردم هستند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند که این حضور گسترده وظیفه مسئولان به خصوص منتخبان مردم را سنگین می کند و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید دست در دست دولتمردان داده و برای ارتقاء سطح معیشتی و توان اقتصادی مردم تمهیدات کاربردی بیندیشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اینجانب از یکایک ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم مومن استان مرکزی در انتخابات تقدیر کرده و امیدوارم راه یافتگان به خانه ملت نیز به پاس قدردانی از این حضور بی نظیر، حل مشکلات اقتصادی، ارتقاء سطح معیشتی ملت و ایجاد اشتغال پایدار جوانان را در دستور کار خود قرار دهد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همچنین از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از قبیل فرمانداران، بخشداران و همه اعضاء هیات های اجرائی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرائی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی و اصحاب رسانه و همچنین نامزدها و حامیان آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و در انتخابات دوم اسفند ۱۴۴ نفر برای تصاحب این کرسی‌ها با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.