امام جمعه شهرستان ری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ملت ایران با وجود تحریم مشکلات اقتصادی همواره با حضور پرشور در مراسم‌های ملی و مذهبی و انتخابات‌های مختلف پای انقلاب و آرمان های نظام ایستاده اند.

حجت السلام سید علی شاهچراغی حضور مردم در پای صندوق های رای را جواب دندان شکنی به توطئه های دشمنان دانست و  اظهارداشت: ملت بزرگ ایران پس از حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه آزمون بزرگی در دوم اسفند ماه دارند که باید با حضور پرشور و انتخاب افراد اصلح به عنوان نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری ریل گذاری مناسبی برای آینده کشور داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم تهران باید با انتخاب آگاهانه زمینه حضور ۳۰ نماینده اصلح در مجلس آینده را فراهم کنند تا مجلس شورای اسلامی قدرتمندی که بتواند مشکلات کشور را برطرف کند در کشور ایجاد شود.

شاهچراغی در بخش دیگر سخنان خود به همزمانی اربعین شهادت سردار سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: شهادت سردار سلیمانی کمک کرد تا مردم امروز با انگیزه وپرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند واز این آزمون بزرگ سربلند خارج شوند.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: شرکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری در دوم اسفند ماه باعث اقتدار انقلاب و نظام اسلامی می شود.

سردار حسن حسن زاده با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات مظهر اقتدار نظام و مشارکت مردم در آینده کشور است، عنوان کرد: همانگونه که مردم امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند در روز دوم اسفند ماه نیز پای صندوق های رای باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهند شد.

وی با اشاره به همزمانی اربعین سردار سلیمانی با راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: مردم ایران اسلامی همواره از اندیشه جبهه مقاومت حمایت می کنند و پیام این حضور نابودی آمریکا واسرائیل است.

حسن زاده اظهار داشت: ۴۱ سال از حیات انقلاب اسلامی می گذرد و این حماسه حضور با شرکت نسل دوم سوم چهارم انقلاب با حضور میلیونی در بیش از یک هزار شهر نشان از حمایت مردم از انقلاب اسلامی واندیشه مقاومت دارد.

در ادامه این مراسم حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی  شهر تهران، ری و تجریش به خبرگار ایرنا گفت: مردم عنصر اصلی در انقلاب اسلامی هستند و درطول ۴۱ سال همواره در صحنه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، انتخابات مختلف و راهپیمایی های ملی و مذهبی حضور پرشور داشته اند.

این مسئول ادامه داد: حضور مسئولانه آگاهانه و چشمگیر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند نشان از اهمیت نظام برای مردم ایران اسلامی دارد.

 وی با اشاره به همزمانی اربعین سردار سلیمانی وراهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: یاد وخاطره شهدای جبهه مقاومت در افکار و دل ها باقی خواهد ماند و مردم ایران یاد این شهدا را گرامی می دارند.

در ادامه رییس اداره اوقاف شهرستان ری نیز با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح زمینه حضور مجلس قدرتمند را فراهم خواهند کرد.

حجت السلام مرتضی صادقی یادآور شد: مردم با توجه به سوابق کاری وتعهد به ولایت فقیه افراد را برای حضور در مجلس شورای اسلامی یازدهم انتخاب کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با خون شهدای جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت بیمه شده است و بقا انقلاب اسلامی با حضور مردم در این مراسم ملی مذهبی پر رنگ تر می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.