به گزارش ایرنا، دکتر سید حسین نقوی حسینی روز چهارشنبه در همایش تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای قرچک که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در کانون ملائک این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شوراهای اسلامی جایگاه انتخابی دارند که برخلاف جایگاه های انتصابی که یک نفر در انتخابشان دخیل است، افراد باید از اعتبار خود برای کسب آراء مردم مایه بگذارند.
وی افزود: پس از برگزاری انتخابات است که مطالبات مردم آغاز می شود چرا که چشم امید همه مردم به منتخبانشان در شوراها است تا مشکلات برطرف شود.
نقوی اظهار داشت: شوراهای اسلامی جایگاه افراد توانمند و صبوری است که بتوانند با برخورد مناسب، پای درد و دل مردم نشسته و در جهت رفع مشکلات آنها گام بردارند تا پس از جلب رضایت خلق، رضایت الهی نیز حاصل شود.
وی تصریح کرد: استراتژی امروز دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی، کاشتن بذر ناامیدی در جامعه و ایجاد نارضایتی عمومی بین مردم است، مسئولان باید با رفتار صادقانه، در جامعه رضایتمندی ایجاد کرده و توطئه دشمنان را خنثی کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و روستای قرچک اظهار داشت: اعضای شوراها حفظ استقلال کشور و پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهند تا به واسطه این مهم، به موفقیت در امور دست پیدا کنند.
شهرستان قرچک علاوه بر شورای اسلامی شهر که 9 عضو دارد، از 8 شورای روستایی نیز برخوردار است.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.