«مصطفی عرب» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۲ شعبه در منطقه قره کهریز، ۲۵ شعبه منطقه سربند، ۴۰ شعبه منطقه زالیان و ۴۳ شعبه در منطقه مرکزی شازند وظیفه خدمت رسانی و اخذ رای از مردم این شهرستان را برعهده دارند.

وی ادامه داد: ۴۴ شهری و ۸۶ شعبه اخذ رای در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روستاهای شهرستان شازند مستقر شده‌است.

فرماندار شهرستان شازند خاطرنشان کرد: ۶۶ شعبه به صورت ثابت و ۶۴ شعبه به صورت سیار همزمان با دوم سفندماه در این شهرستان فعال است.

عرب ادامه داد: ۱۹ نامزد در شهرستان شازند برای تصدی کرسی نمایندگی این شهرستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت می پردازند. 

وی واجدین شرایط حضور در پای صندوق های رای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان شازند را ۹۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: تا این لحظه، خبر حدود ۲۶ هزار نفر در پای صندوق‌های رای در این شهرستان حضوریافته اند.

فرماندار شهرستان شازند خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، بازرسی، انتظامی، پشتیبانی و فنی وظیفه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان را برعهده دارند.

عرب، برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در لحظات پایانی رای گیری در پای صندوق‌های رای از مردم خواست حضور در پای صندوق‌های رای را برای ساعت‌های پایانی نگذاشته و برای ارایه خدمت بهتر به رای دهندگان نسبت به حضور در پای صندوق‌ها اقدام کنند.

 شهرستان شازند از توابع استان مرکزی در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.