هوشنگ مصطفوی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۷ صندوق سیار به وسیله ۱۸ خودرو به منطقه پشت‌کوه موگویی اعزام شد و ۷ صندوق سیار نیز با ۱۸ خوروی کمک‌دار نیز به بخش بازفت اعزام شده است.

وی،حضور مردم شهرستان در پای صندوق‌های رای را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مردم شهرستان با حضور پرشور و حداکثری خود در صفوف رای بار دیگر حماسه‌ساز شدند.

مصطفوی تصریح کرد: با وجود بارش ۲۴ ساعت گذشته برف در شهرستان، با تلاش راهداران تمام محورهای ارتباطی باز است و مشکلی در خصوص تردها وجود ندارد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ تعداد شعب اخذ رای این شهرستان را ۶۵ شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۸ شعبه ثابت و ۵۷ شعبه سیار است.

مصطفوی خاطر نشان کرد: همچنین از این تعداد شعب اخذ رای، ۵ شعبه شهری و ۶۰ شعبه روستایی است.

وی با بیان اینکه در امر برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از یک هزار نیز در این شهرستان همکاری می‌کنند، اظهار داشت: این افراد شامل عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و نیروهای امنیتی و انتظامی است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای ۴ حوزه اصلی و ۲۲ حوزه فرعی است که شهرستان کوهرنگ به عنوان یکی از حوزه‌های فرعی زیر مجموعه حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ قرار می‌گیرد و از این حوزه یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‎یابد.

مرکز شهرستان کوهرنگ در۹۰ کیلومتری چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.