دیدار تیم های خوشه طلایی با مس کرمان از ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز (جمعه ۲۵ بهمن) با حضور پرشمار هواداران ساوجی در ورزشگاه شهید چمران به قضاوت «مرتضی منصوریان» برگزار شد و در نیمه نخست ۲ تیم نمایش نسبتا متعادلی داشتند.

با اینکه بازیکنان خوشه طلایی در نیمه نخست بارها در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شدند و یک بار هم توپ را به تیر دروازه کوبیدند اما این کرمانی ها بودند که در یک حمله صاحب ضربه پنالتی شدند.

«مهرداد قنبری» در دقیقه ۲۵ بازی موفق شد توپ را از روی نقطه پنالتی برخلاف شیرجه دروازه بان خوشه طلایی به گل تبدیل کند تا تیم مس برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم شاگردان محمود فکری تلاش خود را برای جبران گل خورده افزایش دادند و حتی در یک صحنه هم به گل رسیدند اما کمک داور پرچم خود را به نشانه موقعیت آفساید مهاجم ساوجی ها بالا برد و این گل مردود اعلام شد.

در ادامه باز هم شاگردان فکری با مالکیت بیشتر توپ و میدان، برتری خود را به حریف دیکته کردند و یکبار هم شوت محکم هافبک وسط این تیم به تیر دروازه مسی ها برخورد کرد ولی دفاع چند لایه و البته درخشش دروازه بان حریف مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی برای خوشه طلایی شد.

وزش شدید باد هم مانع بزرگی بود که به کمک خط دفاعی مس کرمان آمد و بارها توپ های ارسالی بازیکنان خوشه طلایی از جناحین را دچار انحراف کرد تا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش، سه امتیاز شیرین نصیب کرمانی ها شود.

در پایان این دیدار چند تن از بازیکنان ۲ تیم با هم درگیر شدند که با دخالت نیروی انتظامی همراه شد.

مس کرمان با کسب پیروزی در این میدان با ۴۲ امتیاز جای خوشه طلایی را در رده دوم جدول گرفت و نماینده ساوه هم با ۴۱ امتیاز به صورت موقت در جایگاه سوم قرار دارد و این احتمال وجود دارد که با پیروزی تیم های ۳۹ امتیازی گل ریحان البرز و نود ارومیه در دیدارهای این هفته حتی رتبه سوم را هم از دست دهد.

خوشه طلایی روز یکشنبه چهارم اسفند و در هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان باید با آرمان گهر دیدار کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.