استاندار مرکزی در خصوص ویژگی‌های این طرح‌ها در جمع مردم روستای زرنوشه شهرستان آشتیان،اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی و برخورداری از تسهیلات دولتی اجرا و تکمیل شده‌اند.
سیدعلی آقازاده‌ ادامه داد: طرح ها اقتصادی بیش از ۲۵۰ فرصت اشتغال جدید در شهرستان آشتیان ایجاد کرد و طرح‌های عمرانی نیز با هدف جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان به بهره‌برداری رسید. 
استاندار مرکزی بیان کرد: ایجاد واحد تولیدی آرد کامل به‌عنوان نخستین واحد مدرن کشور، راه‌اندازی واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی صنایع غذایی و بهره‌برداری از مرحله دوم واحد تولید لوازم و قطعات لوکس خودرو مهمترین طرح‌های اقتصادی شهرستان آشتیان است که همزمان با دهه‌فجر آغاز به‌کار کردند.


آقازاده اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذار با هدف ایجاد اشتغال پایدار مهم‌ترین هدف دولت است و تمام طرفیت‌های دولتی باید در این راستا هزینه شود. 
وی در خصوص انتخابات دوم اسفند نیز گفت: مردم باید با هوشیاری افرادی را انتخاب کنند که به جای شعار و تخریب دیگران، مرد عمل باشند.
شهرستان آشتیان از توابع استان مرکزی است که در ۸۰ کیلومتری اراک واقع شده و در این منطقه حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.