سید «علی آقازاده» روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از کانون فرهنگی و تربیتی حاج «ابراهیم کاریابی »در تفرش، افزود: زحمات بسیاری برای اعتلای نظام اسلامی و تحقق اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری کشیده شده که مردم باید قدردان باشند.
وی ادامه داد: نسل گذشته با وجود تلاش‌های متعدد، نقاط ضعف‌هایی داشته که باید با کوشش شبانه‌روزی نسل جوان شناسایی و اصلاح شود.
استاندار مرکزی اظهار داشت: عموم مردم و مسوولان در برابر اهداف انقلاب اسلامی و خون مقدس شهدا مسوول هستند و باید آرمان‌های مقدس اسلام در قالب این انقلاب شکوهمند در میهن اسلامی پیاده‌سازی و نقاط مختلف جهان نیز صادر شود.
آقازاده بیان کرد: عمل به وصایای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بدون هرگونه افکار منفی، حسادت و غرور بی‌جا همراه با وحدت رویه پایه توسعه کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی همواره با حضور پرشور در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها عشق و علاقه خود را به انقلاب اسلامی و قدردانی از عملکرد مسوولان اعلام کرده‌اند و مسوولانز وظیفه دارند به پاس قدردانی از مردم خدمتگذاری بی‌منت را سرلوحه امور قرار دهند.
استاندار مرکزی گفت: شرایط امروز این استان به خصوص شهرستان تفرش با دوران پیش از انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و در تمام حوزه‌های عمرانی، علمی، راه، آموزش و بهداشت پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده و این دستاوردهای ارزشمند باید برای آحاد مردم تشریح و تبیین شود.
آقازاده ادامه داد: امام راحل، امیرکبیر، قایم‌مقام فراهانی، پرفسور حسابی و آیت‌الله اراکی از سرشناس‌ترین مفاخر استان مرکزی هستند و منش رفتاری و گرایش فکری آنان باید الگوی نسل جوان قرار گیرد.
وی در ادامه سخنان خود مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه دعوت کرد و گفت: حضور پرشور مردم در این ۲ فرآیند ملی بدون شک اقتدار و عظمت ایران اسلامی را تقویت می‌کند.
استاندار مرکزی افزود: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی با حضور در انتخابات دوم اسفند و راهپیمایی ۲۲ بهمن تمامی توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان را خنثی می‌کنند.
کانون فرهنگی تربیتی حاج ابراهیم کاریابی با زیربنای یک‌هزار و ۲۱۰ متر مربع با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.