محمد قاسمی روز چهارشنبه در همایش رای اولی ها افزود: مهمترین سرمایه اجتماعی هر کشوری، جوانان هستند و حضور آنها در تحولات سیاسی، اجتماعی، علمی و... در سرنوشت کشور بسیار موثر است و مشارکت پرشور جوانان در انتخابات که یکی از حساس ترین صحنه های سیاسی و جلوه ای از دموکراسی و مردم سالاری است، بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات، گامی برای رسیدن به ایرانی بهتر و پیشرفته است، افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای بیانگر لبیک به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب است و بدون شک مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات، بهترین راه برای حفظ و صیانت از کشور در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری قزوین ، دادستان قزوین تاکید کرد: باید برای جامعه تبیین شود که رای ما فقط انتخاب یک فرد برای حضور در صحنه سیاسی کشور نیست، بلکه آراء ما همانند سلاحی در دست ما برای مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمن و دفاع از ارزش های والای انسانی، میهن و تمامیت ارضی است.

قاسمی افزود: دانش آموزان سرمایه های ذی قیمت و آینده سازان این نظام هستند، به همین خاطر این قشر در کنار فراگیری علم باید با تلاش مضاعف به دنبال پیشرفت و آبادانی کشور در صحنه های مختلف باشند و در عرصه انتخابات، دانش آموزان می توانند با حضور و درک صحیح از شرایط کشور حماسه ماندگاری را ثبت کنند.

این مقام قضایی استان اذعان داشت: حضور رای اولی ها در انتخابات نشان دهنده رسیدن آنها به بلوغ سیاسی برای تمرین مسئولیت پذیری اجتماعی است و باید از این فرصت مهم برای مشارکت پرشور و تعیین سرنوشت کشور به خوبی استفاده کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه انتخابات برای رای اولی ها، نقطه عطفی در زندگی آنها است، خاطرنشان کرد: رای اولی ها باید بدانند با حضور پرشور خود در انتخابات، دولتمردان را برای پیشبرد اهداف عالی نظام و آرمان های امام راحل (ره) و شهداء همراهی می کنند و با حضور در عرصه انتخابات از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی که برای تحقق آنها هزاران شهید تقدیم اسلام شده، دفاع می کنند.

وی تصریح کرد: در طول چهل سال گذشته برگزاری انتخابات سالم و پرشور در کشور ما به خوبی نهادینه شده و حضور آگاهانه و شکوهمند آحاد مختلف جامعه در عرصه انتخابات، بیانگر اهمیت سرنوشت کشور برای فرد فرد جامعه است و با انتخاب بهترین و شایسته ترین افراد، اجازه نخواهیم داد دشمنان در امور داخلی کشور دخالت کنند و انتخاب نماینده اصلح، تکلیف شرعی و قانونی برای آحاد جامعه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.