«مصطفی آمره» روز شنبه در گفت و گو  با ایرنا، افزود: واگذاری ۱۲۶ هکتار زمین به متقاضیان امسال در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی هدفگذاری شده بود  که بیش از ۱۱۰ هکتار واگذار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی در ۲ ماه آخر سال به متقاضیان واگذار می‌شود، پبش‌بینی‌ها حاکی از ان است که تا پایان امسال مجموع واگذاری‌ها از ۱۲۶ هکتار تجاوز کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: اعتبار پیشنهادی اجرای طرح‌های زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان  ۷۹۰ میلیارد ریال  بود که برای نخسین باردر سال جاری  تمام این منابع مالی جذب شده و با توجه به طرح‌های در دست اجرا تا پایان سال اعتبار هزینه‌ای این بخش از مرز یک‌هزار میلیارد ریال فراتر خواهد رفت.

آمره بیان کرد: ۳۰۰ واحد صنعتی استان تا پایان سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی تعطیل بودند که با پیگیری‌های شرکت شهرک‌ها و اجرای طرح‌های عارضه‌یابی و حمایت‌های تسهیلاتی ۵۴ واحد تولیدی تعطیل مستقر در شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.

وی گفت: کلینک صنعت استان با هدف عارضه‌یابی و حل مشکلات صنایع و فن‌بازار منطقه‌ای استان با هدف تسهیل در تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی و بازاریابی محصولات در استان فعال شده و در ۲ سال گذشته فعالیت‌های مطلوبی در این راستا داشته‌اند.

۳۵ شهرک و ناحیه صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.