سید «عمادالدین هزاوه ای» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۶۳ میلیارد و ۵۰۶ میلیون ریال از منابع تسهیلات پرداختی امسال در قالب ۱۵۰ فقره وام اشتغال از محل منابع داخلی صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۱۵۶ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و مناطق عشایری نیز در این مدت از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در راستای حفظ و ایجاد اشتغال در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و مناطق روستایی و عشایری استان مرکزی با عاملیت صندوق کار آفرینی امید استان برای ۷۳ طرح در این مناطق پرداخت شده است.

مدیرصندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: ۱۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال منابع مالی نیز در قالب تفاهم‌نامه‌های این صندوق با دستگاه های حمایتی استان به ۹۲ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

هزاوه ای افزود: سه میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال اعتبار نیز در قالب ۵۸ فقره تسهیلات ضروری در اختیار متقاضیان صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات نیز در قالب ۱۱۳ فقره تسهیلات سپرده‌گذاری در این مدت توسط صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی پرداخت شده است.

استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادرتخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه نخست کشور قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.