سید«علی آقازاده» روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی در اراک افزود: افزایش اختیارات استان‌ها موجب سرعت کارها شده و از ناامیدی و بی‌انگیزگی فعالان اقتصادی جلوگیری می‌کند. 
وی بیان کرد: حمایت‌های بخش دولتی و تلاش‌های فعالان اقتصادی استان مرکزی باعث شده تا در یک سال گذشته ۱۲ واحد غیر فعالاستان از جمله آونگان اراک، صنایع نخ خمین و مقره‌سازی ساوه به چرخه تولید بازگشته و اکنون حتی آماده صادرات نیز هستند. 
استاندار مرکزی افزود: با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی، شرایط اقتصادی این استان مطلوب است به طوری که سال گذشته صادرات این استان از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود نسبت به سال گذشته در این بخش رشد چشمگیری داشته باشد. 
آقازاده اظهار داشت: بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در دهه مبارک فجر امسال در استان مرکزی انجام شد که بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی جدید در این استان ایجاد شد. 
وی ادامه داد: تعهد امسال استان مرکزی در ایجاد اشتغال ۱۲ هزار فرصت شغلی است اما تاکنون ۱۳ هزار فرصت ایجاد شده و تا پایان سال این مهم به ۲۰ هزار فرصت می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.