به گزارش خبرنگار مهر، محمد نهاوندیان پیش از ظهر پنجشنبه در ششمین روز از دهه مبارک فجر در سفر به استان مرکزی در حاشیه افتتاح پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی اراک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر دهه جشن گرفتن اقتصادی و هدف گیری خردمندانه و تلاش‌های بلند نگرانه است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور ادامه داد: بهره برداری از ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک و پویایی صنعت در این استان نشان دهنده توانایی و هوشمندی فعالان اقتصادی استان مرکزی است.

نهاوندیان گفت: اتاق بازرگانی تنها یک ساختمان نیست، بلکه کانون هم اندیشی، همکاری و همدلی اقتصادی ایران است و قرار است از این پس سرود سازندگی و آینده نگری در آن نواخته شود، در مفاهیم بلند اسلامی نیز بر برخورداری از همت بلند تاکید می‌شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور اظهار کرد: در حال حاضر رویکرد مراکز تصمیم گیری کشور توجه و اهتمام به رفع مشکلات بخش خصوصی است و افتتاح این ساختمان جدید در استان مرکزی تنها افتتاح یک ساختمان نیست، بلکه در واقع تسریع همفکری بین سیاست گزار، فعالین اقتصادی و اندیشمندان اقتصادی است که قرار گرفتن این سه ضلع در کنار هم به برکت و پویایی اقتصاد ایران منجر می‌شود.

وی تاکید کرد: وظیفه مهم بر عهده ما در اتاق بازرگانی برای حمایت از فعالان اقتصادی، حراست از حق حضور و مشارکت آن‌ها در عرصه جهانی است.

در حال تکمیل…

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.