«محمد اله‌داد» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:برای آماده سازی این طرح‌ها ۵۵۶ میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

وی  بیان کرد: بهره‌برداری مرحله  نخست کانال‌های انرژی اراک به طول ۳۶۷ متر، تامین برق ۱۵هزار متقاضی شهری و روستایی، اصلاح و بهینه‌سازی ۲۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده، توسعه و بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر و اتمام طرح نصب ۱۳هزار کنتور هوشمند فهام از جمله طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد:  عملیات اجرایی و بهره‌برداری ۳۰ طرح توزیع برق در اراک، ۱۵ طرح در کمیجان، ۲۲ طرح در تفرش، ۶ طرح در آشتیان، ۲۳ ‌طرح در فراهان، ۱۶ طرح در ساوه، چهار طرح در غرق آباد، ۳۶ طرح در زرندیه، ۴۱ طرح در خمین، ۶ طرح در محلات، سه طرح در دلیجان، سه طرح در شازند و ۱۴ طرح پروژه در خنداب بوده است.

اله‌داد اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تامین روشنایی معابرشهری و روستایی و تامین برق متقاضیان، افزایش رضایتمندی مردم، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره‌وری اقتصادی از مهمترین اهداف افتتاح طرح‌های این شرکت است.

بیش از ۷۰۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از طریق ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور، ۲۰ هزار کیلومتر شبکه و ۴۵ پست فوق توزیع تامین می‌شود. 

استان مرکزی با دار بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.