به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر یکشنبه در آئین بهره برداری از مرکز نیکوکاری الغدیر شهرستان دلیجان با اشاره به عملکرد مناسب مردم این شهرستان در فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی اظهار داشت: مردم این خطه در انجام امور خداپسندانه و کمک به همنوعان نیز سرآمد هستند که جای بسی تقدیر دارد.

وی با بیان این که شهرستان دلیجان پاره تن جدانشدنی استان مرکزی است، تاکید کرد: شاید مسئولین آن طور که باید حق مطلب را در مورد این شهرستان ادا کنند اما باید دقت کرد در سایه تعامل و همکاری خیرین می‌توان در راستای رفع مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی مردم این شهرستان اقدامات مؤثری انجام داد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: شهرستان دلیجان از سرانه درآمد و رونق اقتصادی مناسبی برخوردار است به طوری که دارای بالاترین درآمد و پایین‌ترین نرخ بیکاری در سطح کشور است.

آقازاده با اشاره به این که این شهرستان از نظر امنیت از امن ترین نقاط کشور محسوب می‌شود، بیان داشت: با توجه به اهمیت این موضوع قول داده می‌شود که با فراهم سازی زمینه‌های مناسب امکان شرایط سفر بیشتر مسافران به این شهرستان به وجود آید.

وی گفت: پیگیری قطار برقی سریع السیر دلیجان یک مطالبه عمومی مردم است و در این راستا مذاکرات و مکاتباتی انجام شده که قول مساعد می‌دهم با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد

استاندار مرکزی افزود: با وجود عقیده و نظرات مسئولین در خصوص ایجاد ایستگاه‌های متعدد برای ایجاد قطار سریع السیر امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم این مبحث به نتیجه برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.