به گزارش ایرنا، «سید علی آقازاده» روز یکشنبه در آیین بهره برداری از مرکز نیکوکاری غدیر در دلیجان افزود: مردم، نمایندگان مجلس، معتمدان و اعضای شورای اسلامی احداث این ایستگاه را پیگیری می کنند.
وی ادامه داد: استقرار ایستگاه های متعدد سرعت حرکت این قطار را کاهش می‌دهد.
استاندار مرکزی گفت: برخلاف پیگیری های انجام شده تا کنون پاسخ منفی و مثبت در زمینه احداث ایستگاه از مسوولان دریافت نشده و انتظار می رود تا پایان دولت دوازدهم مجوز این ایستگاه گرفته شود.
آقازاده دلیجان را پاره تن جدانشدنی از استان مرکزی بیان کرد و افزود: اتحاد مردم این شهرستان در استان بی نظیر است و این اتحاد سبب رونق اقتصادی در این شهرستان شده است.
وی تاکید کرد: پشتکار و نظم ویژگی بارز مردم دلیجان است و این مردم توانستند از هیچ همه چیز بسازند چراکه شهرستان آب و هوا و خاک مناسبی ندارد.
استاندار استان مرکزی با اشاره به بهره برداری از مرکز نیکوکاری الغدیر در دلیجان گفت: این مرکز نتیجه روح بلند زنان و مردان این شهرستان برای حمایت مادی و معنوی از نیازمندان است.
آقازاده تصریح کرد: مسوولان قدر این مردم را می دانند و ویژگی های مردم دلیجان مسوولان را به ارائه خدمات بهتر ترغیب می کند.
وی یادآور شد: نرخ بیکاری در دلیجان در سطح کشور پایین است و این شهرستان از بالاترین درآمد در کشور برخوردار است.
استاندار استان مرکزی گفت: ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیزات سمعی و بصری مرکز نیکوکاری الغدیر دلیجان توسط استانداری به این مرکز اهدا می شود.
آقازاده افزود: ایجاد فضای نشاط در جامعه ضروری است و ورزش می تواند بسترهای نشاط را ایجاد کند.
مدیرکل بهزیستی استان‌ مرکزی نیز گفت: اکنون یک هزار و ۲۵۰ نفر از خیران این شهرستان با بنیاد همکاری دارند.
زهرا امینی افزود: تا کنون ۵۰۰ پرونده از مددجویان نهادهای حمایتی، زنان سرپرست خانواده و کودکان بی سرپرست به منظور حمایت‌های معیشتی و درمانی در این مرکز پذیرش شدند.
وی اظهار داشت: ۱۶۶ پرونده از خدمات مرکز نیکوکاری بهره مند هستند که شامل ۶۴ بیمار سرطانی، ۲۲بیمار کلیوی، ۲۸ بیمار مادر زادی و ۴۲ بیمار غیر مرتبط می شود.
مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این مرکز نیکوکاری از سال ۹۵ آغاز شده، گفت: ۱۱ میلیارد ریال برای احداث ساختمان مرکز نیکوکاری غدیر هزینه شده است.
امینی پرداخت کمک هزینه درمانی، شناسایی و حمایت از کودکان دارای ناهنجاری مادر زادی، کلیوی، صعب العلاج و جذب خیران با اولویت بیماران نیازمند از اقدامات این مرکز نیکوکاری است.
وی افزود: صندوق حمایت از نخبگان ورزشی، علمی و تحصیلی در این مرکز راه اندازی شده است.
 ۲ مرکز نگهداری معلولان دختر و پسر بالای ۱۴ سال در دودهک و مرکز نگهداری سالمندان در خاوه از توابع دلیجان در این شهرستان فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.