شاگردان محمود فکری که در چهار بازی نخست دور برگشت لیگ دسته اول کشور (جام آزادگان) با سه پیروزی و یک باخت کارنامه موفقی داشتند، امروز نیز در چارچوب هفته بیست و دوم این رقابت ها در ورزشگاه شهید چمران مقابل قوهای سپید بندرانزلی پیروزی دیگری به دست آوردند تا دوباره به اوج برگردند.

در نیمه نخست این دیدار هر 2 تیم نمایشی متعادل ارائه کردند و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت تا تماشاگران ساوجی از دیدن صحنه های هیجانی و موقعیت گل بی نصیب شوند.

اما در نیمه دوم، بازیکنان خوشه طلایی ساوه با حمایت هواداران توانستند کنترل جریان بازی را در دست بگیرند و با رد و بدل کردن پاس های کوتاه، عمقی و ایجاد موقعیت در درون محوطه جریمه حریف نمایش دلپذیری ارائه کنند.

موقعیت های تیم ساوه یکی پس از دیگری به دلیل بی دقتی مهاجمان این تیم یا درخشش دروازه بان و خط دفاعی ملوان از دست رفت اما در دقیقه 80 سه امتیاز به حساب خوشه طلایی واریز شد.

گل «محسن فاضلی» بازیکن شماره 15 خوشه طلایی در یکی از حملات این تیم روی دروازه ملوان بندرانزلی و در آشفتگی خط دفاعی حریف توپ را پس از کنترل سینه، با ضربه ای دقیق و پای چپ وارد دروازه حریف کرد.
بعد از گل خوشه طلایی برای دقایقی به دلیل درگیری 2 بازیکن خوشه طلایی و ملوان به جنجال کشیده شد و داور مسابقه نیز به خاطیان این صحنه ها کارت زرد نشان داد.

خوشه طلایی با این پیروزی، جمع امتیازات خود را به عدد 38 رساند و در رده سوم جدول قرار گرفت.

نماینده ساوه هفته آینده باید در بابل به مصاف رایکا برود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.