«سید علی آقازاده» خبرنگار ایرنا در خمین را از خبرنگاران سخت کوش و فعال استان مرکزی عنوان کرد و افزود: ایشان با رعایت اخلاق حرفه ای، صبر و متانت اخبار خمین، دلیجان و محلات را انعکاس می‌داد.
استاندار مرکزی گفت: این خبرنگار پرتلاش خدمات بسیاری را در عرصه اطلاع رسانی استان انجام داد و حتی در ایامی که در بستر بیماری و پیگیری روند درمانی بود، در سنگر ایرنا فعالیت خود را انجام می داد.
وی ادامه داد: از ابتدای بیماری خبرنگار ایرنا اینجانب، فرماندار خمینو سایر مسوولان استان پیگیر روند درمانی وی بودیم اما متاسفانه پیشرفت بیماری این مرحوم مجالی برای خدمت به جامعه اطلاع رسانی استان نگذاشت و به دیار حق شتافت.
استاندار مرکزی همچنین با دلجویی از پدر، مادر، همسر و فرزندان و دیگر اعضای خانواده این مرحومه، برای آنان طلب صبر کرد.

سیدعلی آقازاده در این دیدار همچنین با اهدای هدایایی فرزندان مرحومه آروند خبرنگار فقید ایرنا در خمین را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

خانواده مرحومه آروند نیز در این دیدار از خدمات و حمایت های انجام شده تقدیر و تشکر کردند و پدر و همسر این مرحومه به نمایندگی از طرف خانواده این خبرنگار فقید، از حضور مسوولان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ ایرنا در آیین تشییع،تدفین و بزرگداشت وی قدردانی کردند.

معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی، هماهنگی امور عمرانی، پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، مشاور امور ایثارگران، فرماندار خمین و اصحاب رسانه، استاندار مرکزی را در این دیدار همراهی کردند.

افسانه آروند متولد بیستم شهریور ۱۳۵۲ بود. او سال ها جنوب استان مرکزی را پوشش خبری می داد. از بیست و پنجم فروردین امسال به سرطان مبتلا شد و پس از چندماه تلاش برای درمان سرطان، متأسفانه جسمش دیگر توان ایستادگی را نداشت و  سرانجام در پنجم بهمن ماه سال جاری پس از یک دوره تحمل رنج بیماری در بیمارستان تخصصی آیت الله خوانساری اراک دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.